keskiviikkona, elokuuta 11, 2010

Öitä myöten töitä

Työt torpedoi mun reenejä, koska työt nyt toki pitää ensin tehdä ja sitten vasta on reenin aika. Tänään piti mennä uimaan Tesomalle, mutta työreissu venyi ja olin niin kuollut, että päätin mennä vaan talkoopalaveriin ja toisaalta en olis molempiin kuitenkaan ehtinyt. Polvikin on alkanut kiukutteleen sitten viime päivityksen, tosi ärsyttävää, eli on menty takapakkia. Olen ehtinyt tän viikon alussa kyllä käymään salilla, kävelylenkkeillyt puoli tuntia (tän viikon lisäys oli toi "pidemmät" kävelylenkit), pyöräileen vähän ("jo" 20 min), uimaan 45 minsaa ja hankkinut märkkikseen kynnenreiän. Tänään piti ehtiä hakemaan sitä märkäpukuliimaa, mutta tämänkin se työreissu torpedoi.

Oon nyt ollu kolme päivää loman jälkeen töissä ja mieltä painaneet asiat on saatu selvitettyä ihan ok tilanteeseen, yksi juttu meni maanantaina vihdoin läpi ja oon saanut oikeasti hyviä tuloksia aikaiseksi. Eli siis asiat olis muuten kunnossa, jos töitä ei olis niin hirveesti. Legendaarinen TODO-lista on aina ennen mahtunut yhdelle lehtiön sivulle, ja en edes halua laskea, kuinka monta projektia mulla on kesken. Ehkä joku 8? Ja nekö pitäis muka kaikki saada valmiiksi vuoden sisään? No, pitää vaan ahkeroida. Onneksi oon järjestänyt tuleville viikonlopuille vähän aktiviteettia niin, etten yksinkertaisesti voi tehdä silloin töitä. Talkoot on oikeasti mun mielestä kivoja (okei, 7 tuntia Pirkkahallin imurointia maatalousnäyttelyn jälkeen oli kaikkee muuta kun kivaa) ja maaottelua oikein odotan, koska tollaset isommat tapahtumat vasta kivoja onkin. Ensi kesää ja kevättä ajatellen tää työjuttu menee kyl tosi hyvin. Me ollaan nimittäin siirrytty kokonaistyöaikaan, eli 1600 tuntia töitä vuodessa. Tätä menoo voin sit kevään tehdä kuuden tunnin päivää ja ehdin reenaileen ihan hyvin :) Yritän psyykata näin itseäni, ja uskotella, et keväällä ei sit muka oo näin kiireistä. Todellisuudessa sillon on vielä kiireisempää, mut se on sen ajan murhe ja onhan töissä oikeesti usein ihan kivaa.

Ei kommentteja: