torstaina, kesäkuuta 14, 2012

Tanskaan

Moikka,

Sunnuntaina mun pitäisi olla kisaamassa, mutta en ole. Olen kyllä paikan päällä Tanskanmaalla, mutta mukana on vain lenkkarit, ei pyörää saati sitten märkäpukua. Sinänsä ei harmita siis tällä hetkellä, että kurkku on ollut kovin karhea pari päivää, josko taas on flunssa iskemässä - vastustuskyky tippui aika radikaalisti tuossa keväällä. Harmita ei myöskään tosin se, että veden lämpötila Atlantilla on nähtävästi jotain 12 astetta... Kylmää kyytiä on luvassa kisaajille. Se harmittaa, etten pääse kisaamaan Aarhusiin. Onneksi voin sentään treenailla. Ja oon taas vähän pystynyt lukemaan blogejakin, joten henkinen ketutuskin alkaa vähän helpottamaan :) Niin ja se on sitten melkein selvitetty, että mulla on ehkä ollut sitten kuitenkin myko. Tai ainakin sellainen on ollut noin kolmen-kuuden kuukauden sisään, joten jos uudenvuoden flunssailut ei olleet sitä, niin sitten tämä oli. Että näin. Maanantaina juoksin pitkästä aikaa koko tunnin lenkin ilman kävelytaukoja. Ihmeen positiivista meno on. Ylämäet on vielä aika hankalia mun kunnolle, mutta muuten vauhti on jo ihan normaalia ja sykkeet pysyy pk:lla ihan hyvin. Eli valoa tunnelin päässä on tätä flunssaa lukuunottamatta ihan reilusti.



2 kommenttia:

Nyy kirjoitti...

Kiva kuulla että siellä voidaan jo paremmin!

Kipa kirjoitti...

Joo, täälläkin ollaan varsin iloisia tästä :)