keskiviikkona, elokuuta 03, 2011

Tulossa

Koska mulla on off-season tämän kuun ajan (johon tosin sisältyy joitakin kisoja, kuten avovesiuinti ja varmaan joku parimailinenkin ja vihdoin pääsen iltarasteillekin testaamaan uutta emittiäni), ei tässä ole kauheasti mitään kerrottavaa tulossa. Mulla lienee kuitenkin muutama uusi lukija (jos oikein tarkkaan laskee, niin voi olla, että ollaan jo yli kymmenessä lukijassa), joten ajattelin hieman valottaa lukijoita, että kuka mä olen ja treenailuistani. Kuun aikana saatte siis toivottavasti lukea seuraavat postaukset:

  • Kuka, mitä, hä? (kuka minä olen)
  • Uiherlan kentältä se lähti (urheiluhistoriani)
  • Miten minusta tuli triathlonisti? (vammahistoriani)
  • Miksi en ole pingviini? (uintiharjoitteluni)
  • Tahdon Tour de Francelle! (pyöräharjoitteluni)
  • Haile on mun idoli! (juoksuharjoitteluni)

Loppuun vielä päivän kevennyskuva. Aulangolla joku ui vähän vinoon ja tuli rantaan pikkaisen lumpeiden ja ulpukoiden  seassa. Koska Pöpsy pelkäsi, että se olen minä (muistellaanpa niitä viime vuoden lummevierailuja), otti hän henkilöstä kuvan ja sitten zoomasi kuvaa todetakseen helpotuksekseen, että ei, se en ollut minä ;) Kuka hän on, sitä en tiedä, ehkä joku tunnistaa?

Ei kommentteja: