maanantaina, joulukuuta 30, 2013

Pikkuhaamu meets Mr Pecko

Juoksukisasta ja joulustakin on selvitty. Joulupukki toi tänä vuonna urheiluun liittyen jalkateräjumppaan pallot, joita olisi tarkoitus käyttää muutama kerta viikossa ko. tarkoitukseen. Muuten jouluviikko sujui kiireettömästi, lenkkareita ulkoilutin sentään suurimman sallitun määrän ja loppuajan yritin selviytyä selkäkivun kanssa, joka ei nyt näemmä mene pois edes nukkuessa. Huolestuttavaa, sillä yleensä mun selkäkipu tulee uimisesta/liiasta töissä istumisesta, mutta nyt se on jatkunut keskeytyksettä (no, lenkillä sentään on helpottanut) jo yli 10 päivää ja uintia/työntekoa ei ole viime aikoina harrastettu. Selkäjumppaa olen yrittänyt tehdä, mutta se on aika hidas tie kivun poistoon, varsinkin kun olkapään vuoksi mun jumppaliikerepertuaari on varsin rajoittunut.

Muuten olen opiskellut Suunto Ambitin käyttöä ja kirjoitellut sinne muutaman käyttökelpoisen appsin. Kunhan ehdin, voin kirjoitella käyttökokemuksia ja lisäksi vertailla Garmin 910:n. Mun verailussa Suunto voittaa mennen tullen, vaikka toki siinä on muutama asia huonommin kuin Garminissa.

Loppuun vielä kuvasarja siitä, miten käy kun maalle elämänsä ensimmäisen reissun tehnyt hoitokoira, joulun välipäivien itseoikeutettu tähti ja kaikkien suosikki, Mr Pecko (4kk), tapaa pikkuhaamun.

Ensitapaaminen...

jonka jälkeen pikkuhaamu todetaan tylsäksi vaaleanpunaiseksi palleroksi...

... ja Pecko menee keräämään voimia seuraavaan ulkoilu - eli riehuntasessioon.
 Hyvää uutta vuotta kaikille, olkoon se tätä vuotta parempi.


Ei kommentteja: