sunnuntaina, joulukuuta 01, 2013

Pikkuhaamu Saariselällä

Moi kaikille!

Nimeni on pikkuhaamu. Olen vaaleanpunainen pallero ja näytän niin viattomalta, että saan kaiken anteeksi. Kätevää. Normaalisti päivisin vietän aikaa Pac-Mania jahdaten, mutta nyt olen lomalla. Tulin tänne Saariselälle eilen. Se olikin jännittävää. Junamatka Helsingistä Rovaniemelle kesti yön yli ja sitten ajettiin autolla vielä monta sataa kilometriä. Ja välillä tiellä oli poroja! Siinä ne vain olla  möllötti. Täälä on aika kylmää. -25 astetta! Se on vähän liikaa pienille haamuille. Kuvakollaasista voi selvitä, mitä kaikkea täälä olen ehtinyt puuhaamaan. Ja vielähän on lauantaihin aikaa tehdä vaikka mitä!

Nukkuminen on hauskimpia juttuja, mitä tiedän.

Lukeminen on yksi lempijuttuni. Tässä menossa John Steinbeckin Edenistä Itään. Pikkuhaamu suosittelee!

Pipo päähän, kun ollaan lähdössä ulos. Muuten tulee päähän jääpuikkoja.

Olen ajanut trainerilla. Siis mitä! Kuka hullu raahaa trainerin Lappiin? Vastaus on tässä tapauksessa olkapäävammainen, joka ei voi tehdä oikein mitään muutakaan kuin surruutella Lucylla. Ja ohjaustankoon nojaamatta tietysti :(

Olen hiihtänyt yhdellä suksella. Melkein mahdun monoon.


Olen syönyt terveellisesti.


 






















Ja olen syönyt vähän vähemmän terveellisesti.
Nähdäänhän vielä, eks joo?

Ei kommentteja: