keskiviikkona, toukokuuta 13, 2009

Itkupotkukiukku

Voi veikkoset. Mikä mulla on? Tää on epäreilua, mua ärsyttää! Eilen piti olla lenkki ja sali, tänään uinti ja mitäs onkaan tapahtunut. Tunnen et en oo terve taas. Sykkeestä sen tietää ja kyl mä ton nyt muutenkin tiedän, kun kehon nyt tuntee ja lämpö huitelee taas ties missä. Kävi Silvia eilen sentään huollossa ja poljin edestakasin, mut ei sitä lasketa. Enkä saanut ees kadenssimittaria :( Mutta sain lisää hommaa töissä, mun pitäis pitää Tanskassa vielä niiden kahden muun esitelmän lisäks yks demo... Tsiisus. Teenpä tässä sit neljä esitelmää viikon sisään ja kaikki muu päälle. No, nukun sit junassa ja laivalla ja junassa ja bussissa ja junassa ja laivalla ja joo. Ai niin, leuanveto-ohjelma haettu, Päikky aloittaa viikosta -2 sillä välin kun mä reissaan.

Ei kommentteja: