sunnuntaina, toukokuuta 30, 2010

Päiväni murmelina

Tänään tein yhdistelmäreenin. Kolme kertaa pyörä 14km ja juoksu 3,5km ja loppuun vielä hidasta pyörittelyä 9. Treeniä tehdessäni mua tuli vastaan joka kerta samassa paikassa sama poika juosten. Lisäks vähän aiemmassa kohtaa kahdella vikalla kiekalla tuli vastaan sama mies pyörällä. Tuli oikeesti pieni murmelifiilis. Oli vähän liian pitkä ja rankka reeni kyllä mulle näin jälkikäteen ajatellen, mutta jaksoin vielä lopussa puristaa, saas nähdä miten tosta palautuu. Nää liian kovat reenit on mun perisynti ja kun kukaan ei katso perään niitä tulee vielä ihan liian usein. No, onneks ens viikolla lähinnä hengaillaan Hesassa, joten ei voi mitään kovin rankkaa juttua, vaikka sielä uimastadionilla aionkin vierailla. Muuten olen lähinnä suunnitellut etsiväni Kauppatorin (eksyn aina, kun yritän löytää sinne), kun mulla on se yks vapaailta. Illalla raahasin itseni salille. Tamppi on kiinni kesän viikonloput, joten pitää käydä alasalilla, jossa joutuu kuunteleen örinäheviä ja muutenkin se on vähän enemmän sellanen voimannostopaikka kun Tampilla. En oikein kuulu sinne.

4 kommenttia:

Päpä kirjoitti...

No onneks on toi Hesa, niin tulee palauteltua, tosta treenistä. Sun täytyis siis taas huolii mut PT:s, ettei lähtis homma ihan käsistä...

Kipa kirjoitti...

Joo, jos sä huolit mut sun PT:ks. Sä määräisit mut kuitenkin johonkin keppi- ja vesijumppaan, ja mun pää ei kestäis sellasta.

Päpä kirjoitti...

no jaa, miten olis tuolijumppa ;)

Kipa kirjoitti...

Jihaa, tuolijumppa on varmaan tosi vauhdikasta! Voisit ehkä vetää mulle sellasen kerran viikossa.