lauantaina, maaliskuuta 21, 2009

Maapallo rullaa radallaan...

... ja vammat ei kai koskaan parannukaan. Ei, en ole saanut akillesjänteitäni taas kipeiksi. Mutta toi polvi. Voi itku. Ei se ole hyvä, se on koko ajan vähän kipee. Ei kiva. Ei kiva ollenkaan. No, kävin ruinaamassa työterveydestä fyssarilähetteen, kävin UKK:lla jo kerran. Sit puolentoista viikon jälkeen taas. Lupas lähettää mut myös konsultaatioon jollekin lääkärille (siis työterveydestä), jos vaan haluan, kysyin UKK:lla kelle kannattais mennä ja sainkin nimen. Täytyy soitella sille lääkärille sit vaiks ma. Ens viikko menee liikkumatta, kun silmät laseroidaan. Tosin en mä nytkään oo ollu kovin aktiivinen, ei voi luistella enää kun jäät meni ja kun ei voi juosta ja kävelläkään oikein, niin ei inspaa. Uintikin ilman piilareita on aika rasittavaa, mut kävin mä tällä viikolla pari kertaa. Pitkässä altaassa olin tosi hidas, tonniin meni melkein 28 min, mut pertsinä Hervannassa parin päivän tauon jälkeen meni jo 24.09!!! Hieno homma. Se typerä kyynärpää tosin tippuu edelleen, enkä tiä, et miten sen korjaisin. Viime viikolla yritin vähän juosta, mut en oikein voinu, kävin mä salilla vissiin kaks kertaa ja sit uimassa pari kertaa myös. Laiskaks oon tullu joo. Ai niin sain pyöräilykiellon. Hieno homma. Tahdon jalat kuntoon ja oikeesti reenaan vihdoin!!!

Ei kommentteja: