maanantaina, huhtikuuta 04, 2011

Maistuis varmaan sullekin

Pitkästä aikaa ruokapäivitys. Vihdoin kokeilen uusia reseptejä. Viime kuukaudet (ihan tosi) lähinnä söin pakastinta tyhjäksi. Toki siinä rytäkässä tuli tehtyä uusia ruokia (kuten tonnikalapinaattipizzaa), mutta ei siinä mitään kulinaristisia elämyksiä päässyt kokemaan. No, nyt vihdoin olen taas päässyt vauhtiin kokkailuissa.

Tänään menussa oli

Porsaankyljykset ja aprikoosijuurekset (ohje Pirkka 4/11)
Salaatti

Mun vakkarisalaatissa on aina seuraavanlainen koostumus

eri salaattilaatuja
tomaattia
kurkkua ja/tai paprikaa
retiisejä (mulla on joku hämärä retiisifiksaatio ja niitä on aina pakko olla)
kurpitsan- ja auringonkukansiemeniä
(raejuustoa ja/tai salaattijuustoa ja/tai mozzarellaa ja/tai kotijuustoa)

Päälle vähän oliiviöljyä ja paljon limepippuria

Sitten viime kerran olen pikkuhiljaa parannellut itseäni flunssasta - olin oikeasti tosi kipeä. Bursan paraneminen on jämähtänyt ja mun piti hakea siihen uusi piikki viikonloppuna. No, eihän semmoisia flunssassa olevalle pistetä, joten tällä viikolla uusi yritys. On kyllä oikeasti aika ankeaa, että en ole voinut puoleentoista kuukauteen kävellä kengät jalassa yli kilometriä. No, tavoitteet muuttuu tässä pikkuhiljaa. Joroinen vaihtuu viiden kilsan kävelylenkkiin tai no, ehkä kolmen.

Näin myös huippuja videoita mun Kotkan kisasuorituksia. En ole vieläkään kehdannut katsoa neljältäsadalta otettua videota kokonaan (hyppäsin mm. sen kohdan yli, jossa törmään seinään). Parista viestiuinnista on sen sijaan kiinnostavaa kuvaa (joita en kyllä kehtaa linkittää tänne). On ehkä myönnettävä, että voisi vähän rauhoittaa sitä käsivetoa. Ja käännökset on aika karmeita. Toisaalta, en oikein jaksa harjoitella kauheasti käännöksiä (ja hyppyjä), kun ei semmoisia sitten oikeissa kisoissa tarvita. Paitsi tonniviidelläsataa 58. No, ehkä mä sittenkin voisin niitä sittenkin vähän harjoitella.

Ei kommentteja: