torstaina, joulukuuta 04, 2008

27 minuuttia täydellistä elämää.

On ollut vähän heikkoo tää blogikirjoittelu. Ensin tulin kipeeks. Sit tulin uudestaan kipeeks ja kävin Göteborgissa. Sit olin puolittain kipee. Ja sit oon ollut vaan laiska ja tosi kiireinen. Tänä aikana oon siis lähinnä yrittänyt parantua ja oon käynyt kolme kertaa salilla. Kävin myös kiropraktikolla. Sano, et lonkan koukistjat on tosi kireet. Ai nekin. No, se oli aika positiivinen käynti, oli myöhässä vaikka kuinka, mutta kävi pahoittelemassa asiaa ennen kuin otti mua edeltävän potilaan. Olin ihan et hä! Olispa palvelu aina noin ystävällistä.

Niin, mut mitkä noi 27 minuuttia on. Ne on JUOKSUA! Juoksutauko on ohi!!!!! Ja nyt oon juossut joka toinen päivä vähän.

Ensin 3x1min, sit 3x1min, sit 3x2 min, 3x2min ja sit jo tänään 3x3 min. Ihan täydellisen hienoa. Ylihuomenna taas 3x3 min. Lisäks oon tietty verytellyt alkuun kävelyllä ja lopuksi myös kävelyä ja noitten juoksujen välissä kävelyä 4/3 min.
Tänään ei muuten polvi tullut pahemmin kipeeks. Vielä toissapäivänä tuli ja olin aika masentunut asiasta. Oliskohan se auttanut, kun se kiropraktikko niksautti jotenkin mun SI-niveltä (tai niin mä ainakin kuvittelen, et se sitä niksautti). Akilleet on ihan OK:t, joten peruin sen ortopediajan. Ens viikolla pitäis päästä taas reenaan normaalisti.

Ei kommentteja: